Reklamace / Vrácení

Reklamace:

Milí naši klienti, veškeré balíčky se snažíme důkladně zabalit tak, aby k Vám dorazili v pořádku. Avšak se to vždy úplně nepodaří a proto každý balíček po přebrání od přepravní společnosti hned zkontrolujte! Lhůta pro reklamaci kvůli mechanickému poškození z přepravy je 3 pracovní dny od přebrání zásilky, reklamaci po termínu nebude možné vyhovět.

 

Přišlo mi rozbité zboží co mám dělat?

  • Pokud Vám dorazí balíček v kterém je poškozené zboží / rozbité je potřeba do 3 dní od přebrání zásilky zaslat email na info@svetsklaporcelanu.cz s informaci o počte rozbitých kusů které je potřeba nahradit + foto.
  • Náklady na přepravu nového zboží hradíme samozřejmě my.
  • Pozdější reklamace poškozeného zboží při přepravě nebude uznáno.

 

reklamace obdelnik (3000 x 200 px)

 

Přišla mi neúplná objednávka, anebo přišlo něco co jsem si neobjednal!

  • V případe že jsme na něco zapomněli anebo jste dostali něco co jste si neobjednali kontaktujte nás emailem na info@svetsklaporcelanu.cz a my vymyslíme řešení které bude co nejlepší pro dořešení špatné situace.

 

Chci vrátit zboží co mám dělat?

  • U nás můžete zboží vrátit v základní lhůtě 15 dnů, v případe vrácení zboží prosíme o důkladně zabalení aby nedošlo k poškození při přepravě.
  • Vrátit můžete jenom zboží které jste nepoužili, které není nijak poškozeno a musí obsahovat původní balení.
  • Peníze za vrácené zboží odesíláme po přijetí zásilky do 3 pracovních dnů. Vracíme peníze za zakoupené zboží, peníze za dopravu se nevracejí.
  • Pokud by se zboží poškodilo při přepravě cena za konkrétní produkty nebude vrácená a bude odečtená od konečné sumy objednávky.
  • Zboží nám zašlete na adresu: Svět skla & porcelánuNa Košince 5, Praha 180 00, tel.: 608912377.