Reklamace / Vrácení

Reklamace:

 

Milí naši klienti vše balíčky se snažíme důkladně zabalit aby k Vám dorazili v pořádku. Avšak se to vždy úplně nepodaří proto každý balíček po přebrání od přepravní společnosti hned zkontrolujte! Lhůta pro reklamavci kůly mechanickému poškození z přepravy je do 3 pracovních dnů, reklamaci po termínu nebude možné vyhovět.

 

Přišlo mi rozbité zboží co mám dělat?

  • Pokud Vám dorazí balíček v kterém je poškozené zboží / rozbité je potřeba do 3 dní od přebrání zásilky zaslat email na info@svetsklaporcelanu.cz s informaci o počte rozbitých kusů které je potřeba nahradit + foto.
  • Náklady na přepravu nového zboží hradíme samozřejmě my.
  • Pozdější reklamace poškozeného zboží při přepravě nebude uznáno.

 

Přišla mi neúplná objednávka, anebo přišlo něco co jsem si neobjednal!

  • V případe že jsme na něco zapomněli anebo jste dostali něco co jste si neobjednali kontaktujte nás emailem na info@svetsklaporcelanu.cz a my vymyslíme řešení které bude co nejlepší pro dořešení špatné situace.

 

Chci vrátit zboží co mám dělat?

  • U nás můžete zboží vrátit v předložené lhůtě 30 dnů, v případe vrácení zboží prosíme o důkladně zabalení aby nedošlo k poškození při přepravě.
  • Vrátit můžete jenom zboží které jste nepoužili a které není nijak poškozeno.
  • Peníze za vrácené zboží odesíláme po přijetí zásilky do 3 pracovních dnů. Vracíme peníze za zakoupené zboží, peníze za dopravu se nevracejí.
  • Pokud by se zboží poškodilo při přepravě cena za konkrétní produkty nebude vrácená a bude odečtená od konečné sumy objednávky.

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení